Thursday 19 July 2012

PENANTIANKU BERAKHIR

salam sahabat2 silat smua..
mcm mane keaadaan hari nie?
di harap sihat dan semakin bertambah keimanan..insya'ALLAH..
Alhamdulillha, syukur lepada ALLAH..sehingga kini  kte masih lagi dpt bernafas dan dpt bertemu 30 syabaan 1433H pada hari ini..
syukur yg x terhingga kpd ALLAH..krn ALLAH telah memilih kite utk berada di akhir bulan syaaban dan insya'ALLAH, jika di izinkn ALLAH, kite bertemu bulan ramadhan..pada es0k hari..

Alhamdulillah, penantian berakhir. Penantian menanti bulan yg penuh barakah. Bulan yg penuh dgn tawaran2 yg ALLAH tawar pada kita. Di mana, kite sbg hambaNYA, harus merebut peluang yg ALLAH sediakan utk kite meraih pahala dan menjadikan segala amalan yg kite lakukan di redhai ALLAH..insya'ALLAH, aminn..

Alhamdulillah, malam nie sluruh umat islam akan mula menunaikan solat sunat terawaih. Meskipun ianya hanya sunat, jgnlah kite sengaja meninggalkan solat sunat ini. Hanya setahun sekali je kite dpt bertemu dan mengerjakan solat sunat ini. Susah nk bertemu. Apabila diberi peluang utk bertemu, kite hendaklah meraihkan kedatangannya dan jadikan ia sebahangian dr amalan kite di dalam bulan Al-Quran yakni bulan ramadhan.

Jadi, di kesempatan ini, admin ucapkan sELaMat MeNyaMbUt bULaN rAmAdHaN dan sELaMaT bErPuaSa..sm0ga iman kite kuat utk sentiasa berusaha merebut peluang utk dekat dgnNYA di bulan ini.
m0ga sahabat2 smua sentiasa di bawah perlindunganNYA..insya'ALLAH, aminn..


Ya ALLAH... Aku lebih merindukan bulan suci ramadhan di banding kerinduanku kepada seorang kekasih. Ampunilah semua dosa hamba dan semoga ramadhan 1433 H tahun ini merupakan ramadhan yang penuh rahmat untuk bekal ketaqwaan hamba ke pada Engkau di kemudian hari..
insya'ALAH..aminn..

No comments:

Post a Comment